Опель віваро не включається пята передача причини

Відгуки про opel monterey (опель Монтерей)

Основні характеристики

Марка: Opel Модель: Monterey Об’єм двигуна: 3165 см? КПП: механіка Кузов: позашляховик Кількість дверей: 5 Система харчування: бензин інжектор Привід: задній Кермо: лівий Колір: на вибір

Комплектація

Антиблокувальна система (ABS) — подушки безпеки: 1 іммобілайзер- CD-магнітола, з MP3- колір салону: серий- підсилювач рульового управління-покришки: літо + зима-центральний замок-салон: тканина.

Відгуки власників

Проїхав за 6 місяців на Опель Монтерей ЛТД 1994 г / в 4джейджі2 МКПП близько 10000 км. Попередній володар 114 кіннотників по-чесному (за 15 років пройдено 207000км) все про машину розповів, а його дружина, яка їздила за кермом частіше, взагалі розридалася при прощанні (те, що це сльози жалю від розставання, а не сльози щастя від позбавлення, мені здалося більше:) . ).

Ну що, подивимося на 15-річний автомобіль більш пильно. Двигун сухий, перед продажем спеціально не мили. Турбинка трохи запотіла. У роботі збої не виявлені. З картера і коробок не капає. Мости сухі. Під капотом все на місці, ремені, троси, трубки і проводка в нормі. Салон гарний. Весь електропакет працює нормально. Павучки іржі тільки в двох місцях на задніх арках. Рама жива. Підвіска теж.

Як на ходу? Провів пару лабораторних робіт по догляду в точку зі світлофора від всяких там «гонщиків», по розгону на трасі — до 150 км / год. Все, ясно одне, що це машина, власник якої нікуди і не поспішає, а навіщо власне? Адже встигає той, хто нікуди не поспішає . Сидиш високо, зручно відкинувшись у кріслі, під мірно рокочучий дизель, помічаєш те, що до цього на низькій і швидкої легковику просто не помічав за парканами, придорожніми кущами або припаркованими джипами — краса! Крейсерська швидкість — 110, максимум — 140, далі гарний.

За бруду лавірує вельми непогано, по глиняній цілині, піску, снігу, через річечки вбрід перелазить спокійно. Витрата при змішаному циклі 12-15л на 100 км. Люк майже 1 кв.м — дуже непоганий влітку. На нормальних акумуляторах і солярці від Лукойла при -20 . — 25 С заводився без проблем. Керованість на належному рівні, із замету виходив одним поворотом керма. На зиму гума 215/80, на літо 255/70.

Після покупки діти майже три години на дачі грали в багажнику на додаткових сидіннях. Машина і бралася з умовою для сім’ї і для себе одночасно. Замінено основні розхідники, решта поки до літа планується, вся історія машини ведеться в одному з сервісів.

Ну, а якщо власник не скнара і не ледар, то при правильних діагностиці, ремонті, регулюванню, обслуговуванні та експлуатації ця, як і будь-яка, машина відплатить своєму власникові взаємністю!

Від себе зауважу наступне, якби раптом хтось вирішив купити ліцензію і побудувати заводик з виробництва таких (швидше японських, ніж німецьких) машин в Росії, вкладення швидко б окупилися!

Відгук про Opel Monterey 3.2 1994 р.в. залишив Сергій з міста Твер.

Opel Monterey 3.2 1996 р.в.

Комфортний і надійний автомобіль. У мене V6, 3.2 літра з повним електропакетом і шкірою. Рік тому поставили газове обладнання для економії палива в пробках — економія дійсно вагома. Скажімо так, окупилося воно за пів-року. Але, якщо пробок немає або їду за місто, для чого автомобіль і купувався в свій час, віддаю перевагу на бензині — вельми пристойна динаміка, та й движок тяговітий, вище 2500 оборотів сенсу особливого крутити немає. На газі потужність, природно, падає, обороти доводиться додавати до 3-х тисяч, але це в місті.

Monterey не єдиний автомобіль в сім’ї, тому, до його недоліків ставлюся з деякою іронією. Виділю наступні.

Перший — жорстка підвіска, особливо, коли після Мерса в нього сідаю, але на розбитій дорозі або поза нею — це безперечна перевага.

Другий — при повному салоні і вологій погоді запотівають вікна при тому, що обдув потужний (знову ж, якщо з Мерсом або Паджеро вагоном порівнювати).

А ще — цей автомобіль не для новачків. В ту ж сиру погоду постійно доводиться щось вмикати-вимикати: очищувач фар, міняти режим обдування, омивачі-очисники скла вітрового і задніх дверей. Звичайно, добре, що все це є, але розташування цих численних кнопочок відволікає. Навіть дружина це помітила, приколюється. Каже, що на інших машинах я просто керму, а на цій — диригую.

Відгук про Opel Monterey 3.2 1996 р.в. залишив Віктор з міста Москва.

Opel Monterey 3.2 1994 р.в.

Купив авто півроку тому. Вообщем мета стояла купити позашляховик який не так страшно ставити у дворі. Коротше вибрав я 10-річну машину саме з цієї причини.

Т / О: замінив амортери, задні пружини, всі масла (мости, раздатка, двиг., КПП), нову гуму 17, фільтра .

З того, що було проблемним і доставило неприємних відчуттів: Були проблеми з перемиканням приводу, тобто при переході з повного приводу на звичайний не виходило з зачеплення переднє ліве колесо, виходив крен і при розгоні починався офігенний скрегіт металу, і при цьому ще крутився передній кардан.

Друга проблема це задні пружини! Тобто я поставив нові пружини, амортери, а на не дуже великих ямах кузов б’є по відбійниках з офігенний гуркотом. Вообщем все виправив, а відбійники всерівно стукають. Запитував у інших власників, кажуть, що теж ковбасить на ямах. Все інше супер.

Салон мені дістався люкс (чорна шкіра), кондишка, величезний люк (влітку просто супер), в салоні все дуже зручно. Коли валішь по трасі, то як корабель пливе, 140-160 км звук як мелодія, все в резонансі!

Відгук про Opel Monterey 3.2 1994 р.в. залишив Ігор з міста Рязань.

Opel Monterey 3.2 1997 р.в.

Дуже надійна і недорога в експлуатації машина. Купив з пробігом 129.000 км по Німеччині в 2002 році. Опель — тільки назва, все всередині Made in Japan (ISUZU TROOPER) що безсумнівно добре. Комплектація включала в себе електропакет, кондиціонер, МКПП, велюровий салон (до речі в хімчистці просто чудовий, за 4500 руб. Стає новим), 2 аербегі, решта по дрібницях (диски, підігрівом дзеркал, центральний замок, фаркоп і т.д.).

Проїхав на ній 65.000 км за 2 роки по Москві і області. Дизель підхоплює вже з першої «тисячі» і добре розганяється. Максимально розганявся до 150 км / год, але комфортно на трасі між 120-140 км / год. Ніякого дискомфорту з точки зору керованості ні в місті ні на трасі не відчував. Акуратніше на швидкості в поворотах, все-таки центр ваги високо, краще не ризикувати. Повний привід використовував взимку і на бездоріжжі — ефективно, включається до 90 км / год, зносу передньої осі немає, дуже сподобалося. За два роки перестав розглядати легкові машини з точки зору можливої покупки, настільки підсів на позашляховик. Машина простора, комфортна, зручна, взагалі, звичайно, незаслужено відсунута на задвірки позашляхового світу. З доп. обладнання поставив підігрів сидінь, хоча претензій до зимової експлуатації немає взагалі, але після морозної ночі краще сісти на тепле сидіння, а також обігрів паливного фільтра за 200 дол. (в першу зиму заправився на BP і замерз разом з антигелів в -32, на наступний день вже був з обігрівом), після цього взимку додавав антигель тільки після -25, рекомендую, штука недорога, працює надійно.

Кожні 8.000 км робив ТО (всі фільтри по колу, включаючи паливний, краще на це не шкодувати, особливо повітряний), запчастини, до речі, на Опель чомусь дешевше, ніж на такий же Труппер. За 2 роки було кілька проблем: ремонт стартера (120 $), генератора (130 $), планово поміняв зчеплення в зборі (350 $), хрестовину карданного валу (40 $). Також поміняв по колу амортизатори і пильовики передніх півосей. За підвісці нарікань ніяких взагалі. Зі стартером будьте уважнішими, якщо є хоч найменша пробуксовка — краще відразу лагодити, я не доследующего — довелося поміняти маховик зчеплення, добре, що багато з / частин б / у, обійшовся всього в 100 доларів, для порівняння, оригінал від 850 на замовлення від 1 місяця. Ще поміняв ремнеь ГРМ разом з роликом (160 $). Перед влітку виник сильний шум у правому передньому колесі, на «Опелі» 2 дні досліджували, наговорили всякої нісенітниці про піввісь і подушку коробки передач, однак при нормальному дослідженні виявилося, що це внутрішній підшипник передньої півосі, все обійшлося разом з ремонтів доларів в 80.

Ніяких присадок, що очищають паливо, що не додавав, краще частіше міняти фільтр, про колодки, природно, навіть не згадую — все-таки звичайні розхідники, але вистачає надовго, навіть дивно, передні міняв всього 2 рази, задні один раз.

Відгук про Opel Monterey 3.2 1997 р.в. залишив Євген з міста Москва.

Opel Monterey 3.2 1994 р.в.

Проїхав за 6 місяців на ОМ ЛТД 1994 г / в 4джейджі2 МКПП близько 10000 км, попередній володар 114 коників по-чесному (за 15 років пройдено 207000км) все про машину розповів, а його дружина, яка їздила за кермом частіше, взагалі розридалася при прощанні (те, що це сльози жалю від розставання, а не сльози щастя від позбавлення, мені здалося більше:) . ).

Ну що, подивимося на 15-ти річний автомобіль більш пильно. Двигун сухий, перед продажем спеціально не милі.Турбінка трохи запотіла. У роботі збої не виявлені. З картера і коробок не капає. Мости сухі. Під капотом все на місці, ремені, троси, трубки і проводка в нормі. Салон гарний. Весь електропакет працює нормально. Павучки іржі тільки в двох місцях на задніх арках. Рама жива. Підвіска теж.

Як на ходу? Провів пару лабораторних робіт по догляду в точку зі світлофора від всяких там «гонщиків», по розгону на трасі — до 150 км / год. Все, ясно одне, що це машина, власник якої нікуди і не поспішає, а навіщо, власне? Адже встигає той, хто нікуди не поспішає . Сидиш високо, зручно відкинувшись у кріслі, під мірно рокочучий дизель, помічаєш те, що до цього на низькій і швидкої легковику просто не помічав за парканами, придорожніми кущами або припаркованими джипами, краса!

Крейсерська швидкість — 110, максимум — 140, далі гарний. За грязям лавірує вельми непогано, по глиняній цілині, піску, снігу, через річечки вбрід перелазить спокійно. Витрата при змішаному циклі 12-15л / 100км. Люк майже 1 квадратний метр дуже непоганий влітку. На нормальних акумуляторах і солярці від Лукойла при -20 . — 25 С заводився без проблем. Керованість на належному рівні, із замету виходив одним поворотом керма. На зиму 215/80, на літо 255/70.

Після покупки діти майже три години на дачі грали в багажнику на додаткових сидіннях. Машина і бралася з умовою для сім’ї і для себе одночасно. Замінено основні розхідники, решта поки до літа планується, вся історія машини ведеться в одному з сервісів.

Ну а якщо власник не скнара і не ледар, то при правильних діагностиці, ремонті, регулюванню, обслуговуванні та експлуатації ця, як і будь-яка, машина відплатить своєму власникові взаємністю!
Від себе зауважу наступне, якби раптом хтось вирішив купити ліцензію і побудувати заводик з виробництва таких машин в Росії, вкладення швидко б окупилися!

Відгук про Opel Monterey 3.2 1994 р.в. залишив Жорж з міста Калінінград.

Opel Monterey 3.2 1992 р.в.

Всім привіт! Багато читав різного про Опеля найчастіше чомусь погане всіх гребуть під одну гребінку і Опель Кадет і Опель Монтерей. Сам чув не раз це Жопель а не машіна.Хотіте правду ласка.

Опель Монтерей місце складання Японія. І якщо крім шильд хто небудь знайде Маде ін Німеччина того коньяк правда за ним доведеться приїхати в минск і випити разом зі мною.

А якщо серйозно то маю два Монтерея обидва 92г.в. 3,2л, V6.

Моня- Монтерей LTD 5-дверей повний привід, Термін володіння 4года пробіг 401000км з них 180000 піді мной.Установлен газ 2го покоління.

Комплектація — електро скло, ел дзеркала з підігрівом, підігрів сидінь, круїз, кондиціонер, коректор фар, омивачі фар з щітками (були єдина опція яка відмовила і була видалена, до речі на двох машинах)

Маня- Монтерей RS 3 двері повний прівод.Машіна моєї дружини термін володіння 2,5года пробіг 194000 (реальний) з них 12000 під дружиною,

Комплектація — все теж що і у Мони додатково майже у весь дах люк, і коробка автомат зі спортивним і зимовим режимами.

Третій Монтерей був придбаний в Англії як донор моїх (на Мане його шильди)
До речі про шильди як тільки їх причепив почали підходити люди і цікавитися, що за звір.
Тепер про експлуатацію.

Моня це роботяга (видно по пробігу) за чотири роки один відмова від роботи причина прогнила паливна трубка можна було їхати на газу але як то стрьомно було підсумок був узятий евакуатор і він доставлений в гараж.Замена трубки, були замінені всі трубки (3 шт) одна подача дві обраткі.Цена питання 30 $ трубки робота моя.

Підтікав радіатор два роки їздив з сопливих за місяць 300-500 гр антифризу йшло новий коштує приблизно 300 $ чекав коли зовсім здохне не дочекався поміняв з донора, до речі машину перегріти неможливо температура завжди Внорм .Расходнікі обговорювати немає сенсу як і у всіх, правда до расходникам можна віднести хрестовини переднього і заднього Кордана передній 50 000км і заміна задній 30000.Замена ременя ГРМ досить складна операція потрібно розібрати пів морди 180 $ ремінь і ролики 120 $ робота, кап ремонт генератора 80 $ (згорів повністю)

Позашляхові якості УАЗ з військовими мостами звичайно крутіше (з власного досвіду), а все інше як у всіх не гірше і не краще (аматори тріалу не напружуйтеся машина в базовій комплектації і до змагання не готувалася) за весь час посадив її один раз за власною дурості , вирішив подивитися як далеко заїду не включаючи другий міст по глині коли зрозумів що все другий міст не допоміг.

Машина підкуповує ходовими якостями на трасі стоїть як влита але тільки до 140 км.ч. далі починає похитувати але так-як більше 120 не їжджу то все добре, двигун 3,2л розганяється дуже добре рівно і потужно. Слабке місце в підвісці пружини заднього моста, хоча на Мане цього не помітив, на довгому міняв два рази обламувався один виток.

Маня це машина для душі коли хочеться побеситься (таке теж буває всі ми люди) Розгін на автоматі це пісня педаль в підлогу секунда на подумати, а далі тримайся час до сотні НЕ засікав але достатньо щоб вставити багатьох. Спасибі дружині дає покататися.

За дружину завжди спокійно сама водить акуратно а від придурків є дуга і потужна рама.
Проблеми і ціни обслуговування вище описані. Практично все обслуговування та поточні ремонти можна робити самостійно на ямі. На СТО у нас (думаю і у вас) борзеют цінник в 2-3 рази вище ніж для легкових хоча метушні найчастіше менше та й підлізти набагато простіше. Висновок хочеш мати джип навчися його обслуговувати.

Удачі вам на дорогах, і не перевіряйте на фортецю джипи у них адже РАМИ.

Відгук про Opel Monterey 3.2 1992 р.в. залишив Михайло з міста Мінськ.

Opel Monterey відео

Источник: ukrautos.ru

Категория Datsun